مصاحبه آرشیو خبر ها
امکان دارد با سه نفر در خط حمله بازی کنیم

امکان دارد با سه نفر در خط حمله بازی کنیم

مکس الگری به بحث در مورد سیستم تیمش برای بازی با سویا پرداخته و ابراز اطمینان کرده بازیکنانی که در اختیار دارد، نمایش زیبایی را ارائه خواهند کرد.

 

تیم یوونتوس فردا در حالی به مصاف سویا می رود که دو مهاجم خود پائولو دیبالا و گونزالو هیگواین را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. به همین دلیل الگری از احتمال بازی با سه مهاجم صحبت کرده است:

 

موضوع ساده است، فردا یا خوان کوادرادو در خط حمله بازی می کند یا اینکه با سه نفر در بخش تهاجمی کار می کنیم. با بازیکنانی که در اختیار داریم، مانژوکیچ یا به تنهایی بازی می کند یا کوادرادو را در کنار خود خواهد دید. شاید هم کوادرادو در یک سمت بازی کند و استورارو، الکس ساندرو یا حتی مویس کین در سمت دیگر قرار بگیرند.

 

الگری سپس در مورد قدرت خط دفاعی سویا گفت:

 

بدون توجه به سیستم، ما می دانیم با تیمی بازی داریم که تا حالا در گروه گل نخورده و امیدوارم اولین تیمی باشیم که دروازه آنها را باز می کنیم. آنها تیمی با سطح تهاجمی بسیار بالا می باشند و در ضربات ایستگاهی نیز به دلیل داشتن بازیکنان فیزیکی، خیلی خوب هستند. پیروزی بدون دیبالا و هیگواین نمی تواند یک شاهکار باشد چون این یک بازی فوتبال است و ما باید خوب کار کنیم. بازیکنانی که من در اختیار دارم توانایی انجام بهترین نمایش را دارند.

 

مربی یوونتوس فقط به پیروزی فکر می کند:

 

من می دانم که فقط یک پیروزی ما را به طور قطع راهی مرحله بعدی می کند و با تساوی نمی توانیم از صعود مطمئن شویم. ما با سویا تیم سوم جدول لیگ اسپانیا بازی داریم پس قطعا همانند سایر دیدار های لیگ قهرمانان بازی زیبایی خواهد بود. ما نباید فکر کنیم پس از این بازی به تعطیلات می رویم، ما به سرعت باید برای 4 بازی بزرگ در لیگ و آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آماده شویم. من مطئنم بازیکنان ما در بازی فردا عالی خواهند بود.

 

وضعیت هیگواین از زبان الگری:

 

هیگواین یک ضرب دیدگی دارد که به مرور زمان می تواند بهتر یا بدتر شود. تا دیروز هم تردید داشتیم که بتواند بازی کند ولی امروز صبح مطمئن شدیم که توانایی بازی کردن را ندارد. این دقیقا همان ناحیه ای است که او در اردوی تیم ملی هم از آسیب دیده بود که می تواند منجر به از دست دادن یک ماهه او بشود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: